:)

Daisypath Friendship tickers

Nov 24, 2006

wHateVer...

wess sep mung...miss nyo ko sep mung ..
huhu... lama ar x kecek ngan sep mung.. wess tiqah
mung jange ingat aku x kenal suara mung tue...
aku kenal la suara kawan aku...huhu.. ili la konon..
next time jange tiru aku suka tipu oram time nop
tepon..haha... x per la sep mung..seriously aku nop
oyak miss giler2 kat ngkau oram semua...babai..
always together..

wHateVer...

wess sep mung...miss nyo ko sep mung ..
huhu... lama ar x kecek ngan sep mung.. wess tiqah
mung jange ingat aku x kenal suara mung tue...
aku kenal la suara kawan aku...huhu.. ili la konon..
next time jange tiru aku suka tipu oram time nop
tepon..haha... x per la sep mung..seriously aku nop
oyak miss giler2 kat ngkau oram semua... babai geng...
always together..whatever happen...

Nov 16, 2006

lips of an angel..

first n foremost..epi oliday..
call gue slalu yerp..
t'utamanye bile dpt result tu..
ok arh..

buat bumrain..

~nk lagu lips of an angel cayunk..?~



hehe..


Nov 11, 2006

aBg sayAng kamo0..!

Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya. Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut [[hands0me wo0..~!!]] pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:

To : Isteri kesayanganku
Date : 16 May 2002
Subject : Abang telah selamat sampai


Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok.Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini..

m0raL: len kali email tuh save dlm yahoo adress.. triple check supaya x t'tukar..! hakhak..~!!!



editted by: ~.. the girl in the house..

Nov 9, 2006

yeay..!!

maybe ini balasan owang yg x leh jwb paper science..
boleh adjust bLog die blk..

huhu..
skang nih blog kite dh ade tittle blk..
thanx to me...

chatter box tu dh duk kat sidebar..
thanx to me..

dh ade live counter..
thanx to me..

hakhak..~!
sesekali melepaskan tension dengan memuji diri sendiri is a go0d thing u knoe..

huhu..

well..go0d luck u guys..
though luck for me..

n dont 4get to visit ma blog..
tomey d0p?

seriously..learning the net's universal c0des
is wayy better than learning science
which i dunno where to apply to...

at least..
i CAN apply my HTML knowledge in ma bLog..

hehe..
k ar..bubbye~!!
;))

Nov 1, 2006

huhuhu...
akhirnyer aku berjaye gak wat blog sendirik..
thanks to bamrain..
wuwu..
k la wei..
gud lark all!!!
Pada zaman dahulu tinggal sepasang suami isteri, Suparjoe dan Panah di sebuah kampung.Mereka mendiami sebuah banglo besar nun di hujung kampung bersama tiga orang cahaya mata; satu lelaki dua perempuan.Anak lelaki mereka SUPARNAH merupakan anak sulung.ZABEDAH dan SYERRAH merupakan adik kesayangan Suparnah.Mereka bertiga telah tamat belajar.Pada suatu hari kampung mereka telah dilanda banjir besar.Rumah banglo mereka telah tenggelam.Dalam kejadian itu kedua-dua adik pompuannya hilang.Maka bersedihlah tiga beranak itu….Bertahun mereka mencari namun gagal.Beberapa tahun kemudian Suparnah berkahwin dengan A$MAHILI dan dikurniakan A'LIMAH.Asmahili dan Suparnah bercerai kemudiannya kerana Asmahili gagal memasak 'gulai tempoyak ikan kering' kesukaan Suparnah.Asmahili lari ke London membawa hati yang lara... ikuti sambungannya :p
Pada zaman dahulu tinggal sepasang suami isteri, Suparjoe dan Panah di sebuah kampung.Mereka mendiami sebuah banglo besar nun di hujung kampung bersama tiga orang cahaya mata; satu lelaki dua perempuan.Anak lelaki mereka SUPARNAH merupakan anak sulung.ZABEDAH dan SYERRAH merupakan adik kesayangan Suparnah.Mereka bertiga telah tamat belajar.Pada suatu hari kampung mereka telah dilanda banjir besar.Rumah banglo mereka telah tenggelam.Dalam kejadian itu kedua-dua adik pompuannya hilang.Maka bersedihlah tiga beranak itu….Bertahun mereka mencari namun gagal.Beberapa tahun kemudian Suparnah berkahwin dengan A$MAHILI dan dikurniakan A'LIMAH.Asmahili dan Suparnah bercerai kemudiannya kerana Asmahili gagal memasak 'gulai tempoyak ikan kering' kesukaan Suparnah.Asmahili lari ke London membawa hati yang lara... ikuti sambungannya :p
WoItzz... miMiey nIh..
uCapan tOk kOrang...zZzz
<<<< pOtr tu aMOOr.. eL AmOR nO e$ cOMo La pInTan
>>> rOsalInda..aYaRmOOzzz.... pOr tu kuLpa..
>>>>> lA bUEnOziA$zz p0rkEE??????????>>>> ^_^
>>>bUenAZzzb nOcHezZZzz... La.. siYempeRez..>>
^_______ ^...hehhUUhu..
MAk$udnYer..leRRzzR...
<<< aKue denge bAngGonyEr.. inGin oYak kO sek2
>> niEy.. mOgE2 bEr jayo dAle pekSo nie dess...>>
hehe... nIe la ..aKUE.. oraMz plg Giler..
/// di $eAnterRo dUnie nie.. hehe...>>
<< mImiEy lErzzz...>> anaK bAmraIn.. aNd Sand.
.... cUcU..A$mahiLi.. yG sPortinGz..sUpArnaH ponz..>
p/s... bAru bElaajr bahaSe mExiCo..yEnz..akUe kan gOnzalo..heheh